Grito Vacío
this site the web

miércoles, 4 de mayo de 2011

Els crits de les meues paraules

Ací comença la nostra nit, baix l’ombra d’algun estel perdut en la nit. Ací fou on em vas tornar a deixar tirat sense res més que el meu orgull. Ací  es on s'acabarà. Tot allò que fou de color roig tornarà a eixir als carrers per a trencar esta pau mal dissimulada. Aquesta es la pau dels derrotats, es una pau que ofega tots els crits de protesta. Però , saps que? A mi no em callaran, mai podran, per què? Perquè jo no parli, jo escric. Escric per a la revolució dels muts, serà la revolució d’aquells que perderen la veu en a questos carrers de fang i pedra. No em podran detenir perquè sóc un. Ells mateixa han creat un món a base de lleis que mai podran furtar-nos la nostra llibertat.
Hi ha gent al meu voltat que volen cridar amb força, però esta emmudits per culpa dels nets d’aquells que mataren als seus iaios. Tenen por, però la por no és la millor amiga de venjança.  El sol encara té por, aleshores ix la lluna plena somrient-nos, aquesta vegada guanyarem.  La història ens va ensenyar a colpejar amb força.
En aquest moment serà recordat amb la força del foc. En aquest moment contempli per la finestra que el cel es blau però prompte s’aproximarà turmenta. Núvols negres venen acompanyats per trons de tabalets, el vent xiula amb la força de centenars de dolçaines amb el peu en la batalla. Fortes veu trencaran els silencis d’aquesta bruta ciutat....

1 comentario:

  1. Este text...ejem...serviria per a un crit de revolucio contra els politics XD
    Pero esta molt be, molt ple de sentiment :)

    ResponderEliminar

 

W3C Validations

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Morbi dapibus dolor sit amet metus suscipit iaculis. Quisque at nulla eu elit adipiscing tempor.

Usage Policies