Grito Vacío
this site the web

jueves, 23 de junio de 2011

Torna un sentiment perillós....

Torni a caminar, veig els teus ulls al meu costat i torni a mirar enfront de mi. M'abraces, sent els teus cabells ballant contra el vent. Estic mort de set i em dones els teus llavis, em sent viu al teu costat agafats, jugant entre carícies. Em deixes anar mentre estàs al meu costat agafada de la mà. I veig el camí fet amb tu, tampoc es tan llarg, sort que tornem a l'inici junts. A la velocitat dels teus llavis, dels teus ulls tancats, torni a volar millor dit a votar amb la força del vent al meu favor. Et veig al meu costat, em somrius, no se que dir sols sé somriure amb tu, les paraules sobren. Tot el que faig sent que puc fallar, però amb tu res pot eixir mal, no creus? No oblidi el teu olor, no oblidi el teu tacte, ni la distància em podrà fer-te oblidar, estàs gravada amb foc al meu cor. Ets una vida, un sentiment d'amor. Volies estar al meu costat, ja estàs. Simplement m'estic fonent amb el teu tacte. Veig les portes del cel i no sé m’atreveixo a passar. Necessiti reflexionar. Si, eres la persona que més trobi a faltar, la persona a la que li he entregat el meu cor.
I per eixe motiu t'he de posar un nom, el nom que crec que eres. Tots als meu voltant pròxims a mi tenen un nom, crec que t'agradarà. Saps que mai he fallat amb els nom? Jo si, sé que puc descriure’t amb una paraula, i el teu nom és.... Engel.

2 comentarios:

  1. no puc evitar comentar ací. Es clava l'amiga xD però.. uf, què bonic!

    ResponderEliminar
  2. és que joder, m'emocione jo sola u.u en fi.. cuida-me-la que jo me'n vaig un mes. un bes!

    ResponderEliminar

 

W3C Validations

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Morbi dapibus dolor sit amet metus suscipit iaculis. Quisque at nulla eu elit adipiscing tempor.

Usage Policies