Grito Vacío
this site the web

martes, 27 de diciembre de 2011

Tal vegada us interesse, pero me la suda...


Ja n’estic cansat de tanta merda i altres històries que no tenen res a vorer en aquesta. Uns dies que em desconecte del món i resulta que els imbècils han deixat obertes les finestres aquests nadals pensant que els portarien més regals. No estic d’humor, no he dormit. Hui només espere trobar algun incaut que intente fer me enfadar. Algú en qui descarregar il·legalment la meua ràbia sense que m’agafi l’SGAE. 
No estic fet per a jocs, soles pense que esperar a atacar i després córrer ajupit en busca d’alguna joia que em faja riure. Però un maleït dia que descanse del món, va i resulta que cai presa d’una dolència de la gola i de la febre. Silencis  avanç de la turmenta, busque algú a qui contar la meua historia i deixarme caure rendit al sól buscant algun lloc on poder dormir. Estic cansat. Estic ja asquejat. Molt asquejat de tanta merda i que no em deixen dormir.
Torne a començar a narrar altra història, no posseeix la meua ràbia, ni la meua verdadera ira. Tan siquiera es real, però almenys em fa oblidar aquelles hores que esta nit m’han mantingut despert sentit el dolor que em punxa la gola i el regust de la sang. El vell so del vent espitjar les finestres mal tancades i el xiulit mortal de les hores córrer per la meua habitació al compàs de les martellades del obrers començant a treballar. Que merda que el sol tinga que eixir tant prompte, ja es podria agafar festa. Ara el tinc en la meua llista negra.
Però tornat al tema d’abans, aquesta historia servirà per a retornar a algun lloc on en teoria ja deuria d’estar. Però no puc tornar a cap lloc si mai me’n he anat.  Se m’acaben les paraules i encara no he començat. Hui em trobe romancer, però sé que tinc un veí que matar, una persona amb qui parlar i una ràbia que em farà dormir com un nadó al que li acaben de donar el pit. Eixa ràbia em concedirà una venjança que no te motiu d’existència, però la seua existència em facilita... mmm... deixa-m’ho estar.
Volia contar la típica història en el que la princesa rescata al príncep, viola a un conductor de camions i sopa valociraptor a la brasa. Començaria la història, però ja no em queda paper on poder començar ni ganes per a esborrar tot allò que he necessitat per a orientar-me sense perdre gens de dignitat ni temps en un mapa o en el que és el mateix, un psicòleg. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

 

W3C Validations

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Morbi dapibus dolor sit amet metus suscipit iaculis. Quisque at nulla eu elit adipiscing tempor.

Usage Policies